Innsynsbestilling av dokumenter fra rørarkivet før 2009

Denne  rutinen gjelder all behandling av innsyn i rørarkivet fra før 2009. Dokumentene er skannet og tilgjengelig i weblager.no

Hver aktivitet i flytskjemaet har en ID (et tall) og er beskrevet nærmere i tabellen under.

Rørarkivet

ID

Utføres av

Aktivitet

Beskrivelse

1

Arkivkonsulent

Registrere bestilling

Arkivkonsulent registrerer bestillingen i WebSak i en samlesak for innsynsbestillinger i rørarkivet. Journalføres som inngående.

2

Arkivkonsulent

Hente dokumenter i Weblager

Arkivkonsulent logger seg inn på WebLager  for å finne etterspurte dokumenter. Innloggingsinformasjon finnes i Teams. Arkivkonsulent laster ned dokumentet og mellomlagrer dokumentet lokalt på pc.

3

Arkivkonsulent

Kontrollere dokumentene

Arkivkonsulent kontrollerer kvaliteten på dokumentene og sjekker om de inneholder opplysninger som skal skjermes.

4

Arkivkonsulent

Kontakte kommunalteknikk for bistand

Arkivkonsulenten kontakter kommunalteknikk hvis det er behov for bistand

5

Arkivkonsulent

Sende dokumenter til bestiller

Arkivkonsulenten besvarer og avskriver innsynsbestillingen med en utgående journalpost i innsynssaken, tilknytter dokumentene og sender dem ut til mottaker.

Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2013 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.