Denne rutinen gjelder all behandling av innsyn i rørarkivet fra før 2009. Dokumentene er skannet og tilgjengelig i weblager.no
Hver aktivitet i flytskjemaet har en ID (et tall) og er beskrevet nærmere i tabellen under.
ID
|
Utføres av
|
Aktivitet
|
Beskrivelse
|
1
|
Arkivkonsulent
|
Registrere bestilling
|
Arkivkonsulent registrerer bestillingen i WebSak i en samlesak for innsynsbestillinger i rørarkivet. Journalføres som inngående.
|
2
|
Arkivkonsulent
|
Hente dokumenter i Weblager
|
Arkivkonsulent logger seg inn på WebLager for å finne etterspurte dokumenter. Innloggingsinformasjon finnes i Teams. Arkivkonsulent laster ned dokumentet og mellomlagrer dokumentet lokalt på pc.
|
3
|
Arkivkonsulent
|
Kontrollere dokumentene
|
Arkivkonsulent kontrollerer kvaliteten på dokumentene og sjekker om de inneholder opplysninger som skal skjermes.
|
4
|
Arkivkonsulent
|
Kontakte kommunalteknikk for bistand
|
Arkivkonsulenten kontakter kommunalteknikk hvis det er behov for bistand
|
5
|
Arkivkonsulent
|
Sende dokumenter til bestiller
|
Arkivkonsulenten besvarer og avskriver innsynsbestillingen med en utgående journalpost i innsynssaken, tilknytter dokumentene og sender dem ut til mottaker.
|