Kommunedirektøren sitt ansvar

Kommunedirektøren har ifølge Arkivforskriften § 1 og Kommuneloven § 13-1, anvaret for kommunen sine arkiver og for at organisering og oppfølging av arkivarbeidet er i samsvar med lover og forskrifter om offentleg saksbehandling. Kommunedirektøren har også ansvar for kommunens arkivdepot. Innholdet i kommunedirektøren sitt arkivansvar er ellers fastsatt i forskrift om offentlige arkiver ( § 1):

"Det overordna ansvaret for arkivarbeidet i eit offentleg organ ligg til den øvste leiinga i organet. I kommunar og fylkeskommunar er arkivansvaret ein del av det ansvaret som er lagt til administrasjonssjefen etter kommunelova § 23 eller kommuneråd og fylkesråd etter kommunelova § 20. Det kommunale og fylkeskommunale arkivansvaret omfattar òg arkiv som er avleverte til arkivdepot."

"Eit offentleg organ har det overordna arkivansvaret for offentlege utval som organet har sett ned." 

Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2013 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.